úterý 2. srpna 2011

Už aby to bylo zamnou...


Ahoj holky, tak jak se máte?:)
S mojí nemocí už je to snad lepší, ale pořád mě občas bolí hlava, mám průjem a taky takové divné křeče v žaludku. Ach jo, ať už to přejde. M. už je definitivně pryč a na to, že jsem se těšila až si od sebe konečně odpočineme, se mi už trochu stýská. Ale je to dobrý, ještě nebrečím :-D. Celé dny se jen válím v posteli a sleduju Zoufalé manželky, zbožňuju je, hlavně Gabriel. Co mě ale nejvíc štve, že si pořád nemůžu dojít do obchodu nakoupit zdravé jídlo. Máma včera nějaké koupila, ale brácha to hned s prominutím všechno sežral. Jsem tak naštvaná, to zas mám jíst to bílé pečivo, tučné salámy a sýry, polévky z pytlíku? Ne, děkuji. To ať mi radši kručí v břiše, tohle prostě do sebe už cpát nebudu. Zkusím se dnes během dne alespoň trochu hýbat, nechci to hned přehánět, aby mi nebylo znovu špatně. To je zatím pro dnešek všechno, mám vás ráda :-*

Pití: Neperlivá voda, bílý čaj
Snídaně: Broskvová přesnídávka
Svačina: Nic
Oběd: Farmářská polévka, 2x celozrnný toust (Gervais, kuřecí šunka)
Svačina: Zeleninový salát (3 ředkvičky, 1 mrkev, trochu ledového salátu, stroužek česneku, Lučina zálivka na salát)
Večeře: Dopíšu

Mimo: Bebe dobré ráno, bageta s hermelínem, kakao


Edit 16:44: Zase jsem to pokazila:(. Proč? Proč nemám sílu? Moje tělo a můj mozek asi chtějí, abych byla vyžraný prase!!!! Netrápí mě ani tak chutě, ty bych tak nějak zvládla, mě trápí hlad. Najím se a zachvíli mi opět začne kručet v břiše, tak co to je? Jak mám takhle zhubnout? Holky já se tak nenávidím, poprvé v životě  jsem se rozbrečela kvůli jídlu, bože já už takhle dál nemůžu :((((

7 komentářů:

  1. zlato, snad se z toho dostaneš co nejdřív :-* to znám, taky se kolikrát těším až si odpočineme od sebe s přítulou a stačí dva dny a já bych ho chtěla zase zpátky...ale to je tím, že jsi doma sama...:/ my máme zase taky vyžranou ledničku :D takže se těžko hledá něco zdravého k jídlu...:) tak se mi uzdrav :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Snad se to zlepší ;* my momentálně taky nemáme vubec nic doma, je to hrozné,člověk má jíst co ? buchtu, nutelu ,marmeládu ? ,chjo

    OdpovědětVymazat
  3. koukám, celkem drahé no :( ale tak mi by jsme si to chtěli užít jenom třeba na dva dny...u moře ti třeba nevyjde v tomhle létě počasí a je to na prd :/ já jezdívala každý rok s našima do Chorvatska, ale letos jsme se na to vykašlali, ptž to počasí si dělá co chce :/ ale tak wellness hotel by se mi líbil, ale spokojím se i s normálním, prostě jen utéct z reality a užít si to jen my dva sami :)) rozumíš mi ne? :P pěkný jídelníček, hodně se mi líbí svačinka :)

    OdpovědětVymazat
  4. taky máme doma samý hnusy a musím si kupovat svoje jídlo...
    moc mně mrzí jak to dopadlo :( ale nevzdávej to zlato ! zítra je nový den a šance na nový začátek :) ty to zvládneš !

    hlavně tu nemoc pořádně vylež :) aby se ti to nevrátilo...

    OdpovědětVymazat
  5. Zas tak hrozné to není, prostě se z té chyby pouč, rozmysli si než to sníš. Snad bude dobře, přeju hodně štěstí:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jdu si tě přepsat :) Taky miluju zoufalé manželky.Máma na mě ted taky byla divná a nechtěla mi nic koupit...snad ti bude brzy lépe berušho. ;) To zvládneš, spravíš to.DRŽÍM PĚSTI.♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj :) Ten hlad může být způsobený tím průjmem... tělo se hodně odvodňuje. Zkus hodně pít a možná tolik nebudeš ten hlad pociťovat!
    Ale s tím pohybem bych nespěchala...radši počkej až budeš úplně fit ;-)

    OdpovědětVymazat