neděle 31. července 2011

I´m sick:(


Holky ani byste nevěřily jak strašně mě všechno bolí:(.
Včera jsem byla u M. protože dnes odjíždí na tu brigádu a už se neuvidíme. Šla jsem k němu s tím, že mám trochu křeče v břiše, ale jakmile jsem si lehla do postele, začala mě bolet trochu hlava a měla jsem takový zvláštní pocit. Skoro jsem usnula, pak mě M. odvezl domů, to už mi bylo fakt blbě, ale jakmile jsem lehla doma do postele, dostala jsem šílenou zimnici, strašně mě bolelo úplně celé tělo, každou půl hodinu jsem se budila bolestí. Asi ve 4 ráno jsem si dala Paralen a trochu to vypotila, ale jakmile jsem se ráno vzbudila, opět mi bylo hrozně. teď mám 38 teplotu a nejsem schopná se zvednout z postele, jak mě všechno bolí... Tak co to má být? ze zítřejšího běhání zase nic nebude, ach jo:(. Aspoň jedna výhoda, že nemám chuť k jídlu. Ikdyž jsem si chtěla jít nakoupit dneska jídlo na celý týden, z toho také nic nebude.. Nebudu vám tu už psát jak trpim a dělat ze sebe chudinku.... Mějte se :-*

5 komentářů:

  1. 14:30-16:00
    pár hrozinek v čoko, želé v čoko, kousek nádivky,
    kousek krtkova dortu
    Tohle jsem měla, a jsem přežraná, odpolední jídlo hold už nic nebudu :D od zítra se asi budu rvát zeleninouu =D a ovocem :D
    Taky mě bolelo vše,a dneska jsem si odpočala a je mi o moc lépe, to vylež nějak ;*

    OdpovědětVymazat
  2. Tka se dej hlavně rychlostně do kupy :-( Nj, všude teď říkaj, že je něco ve vzduchu!!! Snad to bude brzy dobrý ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Achjo :) no tak se rychle uzdrav, takhle v létě je to na prd, taky sem to měla...naštěstí alespon není venku hezky co? :) jinak ráda zase spřátelím :) Když už jsme byli na minulém blogu :)

    OdpovědětVymazat
  4. zlatí, moc ráda si tě přepíšu :-**

    hlavně se vylež, to je tím počasím :( tohle není léto a pořád se to střídá, hodně velká škoda, že tě to přepadlo zrovna, když si se měla rozloučit s M. ... sis to nemohla ani pořádně užít :/ tak se z toho pořádně dostaň! :)

    OdpovědětVymazat