sobota 30. července 2011

Krásnou sobotu přeji:)


Venku moc krásně tedy není, ale prý se má od začátku týdne oteplovat tak doufám že už to konečně vyjde, chci se krásně opálit:). Včera mi přijela kamarádka a tak jsem s ní a ještě jednou kamarádkou vyrazila do New Yorkeru. Musím říct že nás tam nic nenadchlo. A protože holky chtěly do Meka, tak jsem si dala dva hamburgery... Potom jsem jela k příteli a večer jsme se jeli podívat na jednu diskotéku, řeknu vám hrůza!! Samé děti tam. Tak jsem se trochu opila, není mi moc dobře takže toho asi dnes moc nesním, jídelníček začnu přidávat asi až v pondělí, nebo možná zítra když bude čas. Byly jste letos někde na dovolené? A nebo chystáte se někam? My jsme se s přítelem domluvili že bysme vyrazili do Itálie, ale až v září, protože teď bude měsíc na té brigádě. No snad se mi podaří do té doby zhubnout. Nebudu se tady vykecávat, stejně to beztak žádnou z vás nezajímá, takže toho nechám:). Mějte se hezky :-*

3 komentáře:

  1. Ahojky :) Tenhle blog se ti opravdu povedl, moc se mi líbí :) Já si tě určitě přepíšu ;-) hned jdu na to ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky
    - líbí se mi tvůj blog hezky sladěno :)
    - děkuji z apochvalu svého blogu, já pořád měním design zrovna včera jsem udělala nový
    - na vš se chystám také do prahy
    už jsi zbula 7 kg? pěkné, tak těch 5 dáš dolů hravě klidně i do začátku vš
    - já mam brigádu tedkonss, takže pohado :)
    - prázdniny mi nepřestali bavit :))
    - ráda spřátelím

    glee :)

    OdpovědětVymazat
  3. oteplovat ? už aby to bylo ! takhle zima mi hrozně vadí :( to není vůbec léto :)

    jé do Itálie bych jela hned :) ještě nikdy jsem tam nebyla... mi jezdíme pořád jenom do Chorvatska ... ale lepší než nic :)

    OdpovědětVymazat