čtvrtek 28. července 2011

Začínáme:)

Ahoj slečny:)
Rozhodla jsem se udělat si nový blog protože věřím, že s novým blogem začne moje nové a lepší hubnutí. Nebudu zkoušet žádné diety když vím, že nemám šanci to vydržet, budu jíst méně a zdravě a to nejdůležitější, konečně se začnu hýbat! Budu se snažit chodit každé ráno (dopoledne) běhat, jezdit na kole a nebo na bruslích. A když nebude počasí a nebo zaspím, tak budu cvičit aspoň doma. Přítel odjíždí v pondělí na měsíc pryč a já ho chci překvapit až se vrátí, jaká se ze mě stala kočka. Nikdy jsem se neuměla hezky oblékat takže jsem většinou chodila oblékaná hrozně, nevkusně, nesladěně, skoro žádné doplňky... Tomu je také konec. Chci konečně vypadat jako ženská a chci se tak i cítit, ne jako bečka sádla. No a mimojiné také toužím po tom aby se mi zvětšily prsa :-D Mám na to takovou úchylku, strašně se mi líbí. Já vím, jsem vážně divná :-D Taková jsem prostě já, vaše Saucy :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat