středa 3. srpna 2011

Konečně sluníčko..:)


Zdravím vás.
Tak jak jsem včera napsala že ještě kvůli příteli nebrečím, pár hodin po dopsání se mi objevily slzy v očích. Ne moc, jen když jsem uviděla na židly mikinu, kterou si u mě přítel nechal, přičichla jsem si k ní a celý se mi vybavil... Tak mi ukáplo pár slz, ale dneska už se mi stýská děsně. Ale uklidňuju se tím, že se během toho celého měsíce tak na 2-3 dny uvidíme, bude mít volno. Ach jo, pořád mi někam odjíždí :(. Dneska se mám jít s kamarádkama opalovat ale vůbec se mi nechce, ony jsou hubené a já tam mám vyvalovat vedle nich ty své špeky? Bože muj to nemá cenu, chci být taky krásně hubená. Nejradši bych zůstala celý den zalezlá v posteli ale to nemůžu, venku je krásně a musím mezi lidi. Jak se máte vy, holky moje?

Pití: Neperlivá voda, bílý čaj
Snídaně: Müsli s mlékem, 2 lžíce ovesné kaše
Svačina: Nic
Oběd: Sýrové Raciolky
Svačina:
Večeře:

Mimo:

3 komentáře:

  1. taky nejim houby :D..ale ráda na ně chodim :) člověk je achvíli v přírodě kde je trochu klid :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ale zvládla :)
    Pořád lepší přítel,který ti odjíždí,než žádný přítel..není nic horšího než mít zlomené srdce.Já na koupáky radši nechodím...ble.Super jídelníček.Držím palce zlato.;)

    OdpovědětVymazat
  3. No, přesně tyhle pocity mám taky, když mám jít do plavek :( Jenže holka, já mít tvojí váhu, tak jsem vysmátá a chodím třeba nahatá :-D

    OdpovědětVymazat