čtvrtek 4. srpna 2011

Thursday:)


Zdravím krásky moje:)
Tak jak se máte? Já jsem chtěla jít běhat, ale řekla jsem si že nechci být znovu  nemocná, místo toho jsem si uklidila v pokoji, vyluxovala, vytřela podlahu, utřela prach, převlíkla postel a musím říct, že jsem se u toho dost zapotila, takže aspoň jsem se hýbala. Po obědě si dám sprchu, umyju hlavu a vyrazím do toho našeho "velkoměsta", potřebuju si nakoupit pár věcí jako je pudr, sprchový gel a podobně (včera mi přišly z Oriflame nové šampony s vůní kokosu, tak jsem na ně zvědavá), podívám se po jablečném octu a potom se chci zajít zaregistrovat do knihovny a půjčit si pár knížek, chtěla bych začít číst, ikdyž myslím že na to nebudu mít čas, ale když si zařídím tu kartičku tak třeba mě to k tomu donutí :-D. Jinak možná zajdu s kamarádkou ven ikdyž dneska se mi moc nechce, mám náladu si zalézt do postele, dokoukat první řadu Zoufalek (zbývají mi 3 díly), když bude čas tak se pustím i do druhé, ale to asi až zítra. Jinak v plánu nic moc nemám, takovej trošku nudnej den, ostatně jako všechny dny v mém životě. Přítel mi nabídl ať za ním v neděli na pár dní přijedu (bude mít volno) ale já zůstanu doma, možná dělám blbost ale on má přijet za necelé dva týdny (bude mít narozeniny takže tu asi 3 dny zůstane) a já chci aby se na mě těšil mnohem víc a hlavně abych do té doby ještě trochu pohubla a případně se i opálila. Stejně nebudu mít peníze na cestu, tak co:). Už dost mojeho povídání, jak vám jde hubnutí? A jak se máte tak nějak celkově? Včera bylo vedro, ale dneska už je počasí opět na nic :(

Pití: Neperlivá voda, bílý čaj
Snídaně: Zapečené celozrnné tousty, 1 mirabelka
Svačina: Nic
Oběd: Těstoviny se špenátem a se sýrem, 1 mirabelka
Svačina: Ovofit jahoda, dalamánek
Večeře: Losos s dušenou zeleninou, Jahodový jogurt

Mimo: 2 bebe sušenky, půl hrnku mléka

Holky já vím, možná toho není moc, ale myslela jsem že mi ten losos nestačí, pořád jsem měla kručení v břiše a pocit prázdného žaludku ale teď už cítím že jsem se zase přejedla. Mám chuť to jít vyzvracet bože:((. DNESKA UŽ ŽÁDNÉ JÍDLO!!!!

7 komentářů:

  1. Ahoooj :) Dneska je zas otrasné počasie! Toto snáď ani leto nemôže byť!
    Podľa mňa si dobre spravila, že za ním neprídeš :) Budete sa na seba oveľa viacej tešiť keď príde za tie 2 týždne :) Aj keď neviem či ja by som na tvojom mieste tak dlho vydržala :D

    OdpovědětVymazat
  2. Řeknu Ti, jsme na tom uplně stejně ! Seriály, a ahoj :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Saucy...:-)
    Jojo na tý fotce, to jsem já :-) Za poslední rok jsem mákla a tak to dopadlo :-)
    A rozhodně spřátelit chci :-)

    Přítele nech pěkně čekat, tak to má být :-) Je lepší, když se těší :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěla jsem se te snidaně zbavit,ale nejde to :D jinak bych to pak sežrala odpoledne :S ozkoušené

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný jídelák.. ze všeho trošku.. :o) supr!!

    OdpovědětVymazat
  6. No já tě chápu, protože přemýšlím úplně stejně :-) Taky se snažim vždycky oddálit setkání s tím mým, abych byla ještě a ještě krásnější, než když mě viděl naposledy ;-) To je moje taktika...a jak se pak vždycky těší tak, že mě divoce líbá už ve dveřích :-D
    Tu knihovnu ti schvaluju - víš, že já jsem vášnivá čtenářka :-D Ale taky mám málo času, jenže strávím hodně času dojížděním, tak to využívám k tomu ;-)
    Jídelníček máš krásný, takže na nějaký zvracení kočko ani nemysli!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj :-)

    Už si moc k snídani nedávám, dnešní snídaně byla malá (pro mě).
    A buď v klidu, já nejím jen snídaně, jím i oběd a večeři, ale to tam nedávám, protože nemám čas to fotit a přidávat :-( Navíc se s tím nevychystávám a jím v závislosti jak mám trénink, závody nebo volno. A vejdu se do hodnoty 1500KJ za oběd a 1500KJ za večeři. Takže celkově za den se dostanu tak k 5000KJ, někdy víc, někdy míň :-)

    OdpovědětVymazat