pátek 5. srpna 2011

Friday:)


Krásné ráno přeji:))
Venku to vypadá na pěkné počasí, ale já jsem už od včerejška nějaká strašně unavená. Šla jsem si lehnout už v 9 hodin a vzbudila jsem se v půl 10, trochu mě pobolívá hlava, asi jsem se ještě úplně nevyléčila. Ale rozhodně se proto nebudu válet v posteli celý den. Dneska mám v plánu si udělat manikúru a pedikúru a po obědě chci vyrazit k řece, ne se koupat ale jen opalovat. Na odpoledne stejně nic nemám takže tam můžu zůstat do večera, a mezi 8-9 jdeme s kamarádkama pít. Těším se, jen doufám že to zase nepřeženu a nebude mi celou sobotu špatně. Tak mě tak napadá že vůbec nevím co budu příští týden dělat, kamarádky odjíždí pryč, přítel pryč... Že bych ho přece jen navštívila?:) Raději zůstanu doma, aspoň se budu moct věnovat pohybu, budu jezdit na kole a tak, volné chvíle prožiju aktivně..
To je pro dnešek asi všechno, tak zase zítra kočičky :-*

Pití: Neperlivá voda, bílý čaj
Snídaně: Ovofit ananas, plátek Norského chleba se sýrem, 3 mirabelky
Svačina: Nic
Oběd: 2 plátky Norského chleba se sýrem, jahody
Svačina: Jogurt mango s cereáliemi
Večeře:

Mimo:

7 komentářů:

  1. Správně, nikam nejezdi i když se ti stýská :-) Pěkně pohubni a zpevni se, aby si všiml, že jsi čím dál tím krásnější :-)

    OdpovědětVymazat
  2. taky mám pocit že tohle léto je hrozný...třeba ješě to září dopadne, ale to zase bude škola, takže ne :D

    OdpovědětVymazat
  3. já bych třeba zase naopak jela :P aspoň si uděláš výlet a překvapíš i miláčka :)) bys mohla dorazit i ke mně na tu manikúru a pedikúru, já se k tomu nemůžu dohrabat :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jak ti dopadlo opalování? :) Já jsem dneska chytla taky docela pěknou barvičku...akorát mi hrozně vaděj ty bílý místa od plavek - asi to půjdu dotáhnout do solárka :)
    Ten příští týden...no uvidíš, třeba tě popadne hrozná chuť, vidět přítele, takže tam stejně nakonec pojedeš :-D Ale já bych asi na sobě makala co nejvíc a nejezdila za ním...jen ať vidí co největší rozdíl ;-)
    Co se týče jídelníčku, tak ten vypadá krásně ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. taky sem furt nějak unavená, už mě to upřímně štve....pěkný jdelák :)

    OdpovědětVymazat
  6. Radši bych se ten týden věnovala sportu:) Nechceš spřátelit?

    OdpovědětVymazat
  7. neboj já jsem si to více méně prošla :) ale i tak tam toho fakt nebylo moc :)

    OdpovědětVymazat