sobota 6. srpna 2011

Saturday.


Ahoj holky, hlásím se vám trochu pozdě ale přece. Včera jsme byly pít a tak celý den sem prospala, není mi špatně, ale jsem hrozně unavená a vůbec nemám chuť k jídlu, což je dobře. Když jsem se dopoledne probrala zjistila jsem že mi asi 3x volal přítel, tak jsem mu pak zavolala a chytli sme se. On vstává do práce v 5 ráno a pracuje 12 hodin v kuse, štve ho to, nebaví ho to a tak si trochu vylil zlost na mě. Byl fakt šíleně protivnej, ale řekl mi ať si rozmyslim jestli za nim zítra přijedu nebo ne. Pak jsem mu volala po chvíli znovu a chtěla mu říct že teda přijedu, ale on mi to zvednul a hned na mě spustil co zase chci tak sem mu řekla že nepřijedu a položila telefon. Po nějaké době mi volal znovu a řekl mi že má pauzu, už je v klidu a už byl milejší, omluvil se a taky řekl že když nepřijedu já tak zítra přijede zamnou on a že se těší až v září pojedeme spolu k moři O:-). Takže spokojenost největší, já se na něj tak šíleně těším:))) Co vy holky, jak se máte?

Pití: Neperlivá voda
Snídaně: Nic
Svačina: Nic
Oběd: Trochu lososa, 1 kyselá okurka
Svačina: Nic
Večeře:

3 komentáře:

  1. Ahojky :*
    malej jídelníček ... to ti moc neschvaluju ...
    vím jaký to je s přítelem, né, že by můj pracoval, ale má taky své problémy a zlost a špatnou náladu si vejvá na mě :// ale kluci jsou prostě kluci, bez nich by to nebylo ono ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :) Teda...máš toho hrozně malinko k tomu jídlu :-O
    Jinak, chlapi jsou někdy protivný a náladový...na to jsem si už zvykla :-) Ostatně...my ženský přeci taky - aspoň já teda maximálně :-D
    Dej vědět, jak ti to dopadlo, jestli pojedeš ty za ním nebo naopak, jo? Hlavně ať je to celý v pohodě ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. to ani neni jídelníček, ale vodovníček :D měla bys rozhodně přidat na tom jídle ;)

    OdpovědětVymazat