neděle 7. srpna 2011

Sunday:)


Ahoj kočičky:)
Koukám z okna a venku je zase ošklivě, ale mě to dneska vůbec nevadí a víte proč? K večeru přijede M. Holky, já se na něj tak strašně těším. Až ho obejmu, až si vedle něj lehnu.. Takže dnešní večer strávenej válením se u nějakého filmu. A taky s Kolou a křupkama :-D. Je to takový náš zvyk, tohle máme skoro pořád. Když byl pryč tak sem se snažila to nejíst ale dnes se na to vyloženě těšim takže ani nemám výčitky. Jinak do té doby než přijede nevím co budu dělat, trochu si asi poklidím v pokoji aby sem tu zase neměla ten šílenej bordel a pak si pustím zase Zoufalky. Jinak bych chtěla vyzkoušet nějakou dietu, ale vůbec nevím jakou:(. Dnešní jídelníček přidávat nebudu, zase až zítra:)

4 komentáře:

  1. asi taky dnešek strávím koukáním do bedny :D...

    OdpovědětVymazat
  2. mám takový dotaz .. jsem stále ve spátelelných ?:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky :) Doufám, že sis večer s přítelem užila ;-) Jinak, teď ses krásně držela, tak si nějaký ty křupky zasloužíš :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Saucy, jsem zpátky a moc ráda bych zase spřátelila. Píšu si Tě ;)

    OdpovědětVymazat