středa 10. srpna 2011

Omlouvám se vám, kočky...


Holky promiňte mi že jsem se zase neozvala, ale měla jsem tu přítele tak nebyl čas. Chtěla jsem si ho pořádně užít, dnes ráno už jel zase pryč. Trochu sem si pobrečela no, ale za 10 dní ho tu mám zpátky, sice zase jen nachvíli, ale aspoň něco. Snad to uteče co nejrychleji. Abych se po ránu trochu uklidnila tak jsem šla běhat, doběhla jsem na jedno místo a zpátky jsem to vzala procházkou, byla jsem vyřízená, nechci to přehánět hned takhle ze začátku. Docela jsem se provětrala, teď je mi celkem fajn:). Ještě si stahuju z internetu dvd Pilates, chtěla bych cvičit pravidelně, prý je potom krásné štíhlé tělo. Během dne vás oběhnu, teď musím doma trochu uklidit, zatím se mějte krásně:))

Pití: Hrnek černého čaje, neperlivá voda, Aloe vera
Snídaně: Nic (spala jsem)
Svačina: Menší krajíc chleba s Florou a Olomouckými tvarůžky
Oběd: Zeleninový salát se sýrem
Svačina: Activia jahodová, celozrnný toust, sklenice mléka
Večeře: Krevetová polévka (Z Makra, miluju jí!!)

Mimo: Nic

5 komentářů:

  1. Fůůůj krevetová polívka :D:D Jídelníček moc hezký beru:-*

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkný :) jak se vůbec máš? :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Máš pěkný jídelníček. :) A obdivuju kolik jsi toho už zhubla. :) Gratulace :) Pak napiš jestli ti ten Pilates pomáhá. :) Možná bych to taky zkusila.

    OdpovědětVymazat
  4. To se dá pochopit, že nebudeš na blogu, když máš doma přítele ;-)
    Ten pilates určitě zkus...když jsem poprvé hubla, tak jsem ho cvičila pravidelně a úžasně jsem se rýsovala...bohužel teď jsem nějaká líná!! Když o tom tak přemýšlím, musim s tím zase začít! Hlavně bříško je potom suprový :-)
    Jídelníček máš super - krevetovou polévku taky zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat
  5. máš moc pěkný jídelníček :) krevetovou polévku jsem ještě neměla :D může chutnat zajímavě, ptž krevety jsou výborné! :) tak doufám, že sis přítulu pořádně užila :-*

    OdpovědětVymazat